Дискусійні питання:
1. Яким
бажають бачити учителя
в сучасній школі батьки учнів ?
2. Який
учитель подобається учням:
старанний, відданий
справі;
розсудливий і принциповий;
легковажний, не завжди організований.
3. Який
учитель привертає до себе увагу?
4. Який учитель гідний довіри учнів? І
навпаки – якому діти не довіряють?
5. Коли буває шум
у класі? Як це
характеризує вчитель?
6. Яких якостей
вимагає від учителя
демократичне суспільство?
7. Якого учня повинен
готувати сучасний учитель для демократичного суспільства?
8. Яка
різниця між якістю знань
талановитого в минулому і в сьогоденні?
9. Чи можна вважати
вдалим у педагогічній
практиці твердження: «ідеальний учитель –ідеальному учню»?
10. Життя
кожної людини індивідуальне, як і її
характер. Чи однаково
впливає ідеальна
учительська інструкція на
кожну дитину? Від
чого
залежать
вчинки людей, адже
вони різні, хоча навчали
їх однаково?
11. Який
учитель і коли
саме, якими вчинками,
а яких ситуаціях
навчає учнів здатності
самостійно обирати шлях?
Як повинен діяти педагог?
-
підштовхнути до дії;
- пропонувати;
- давати можливість;
- спрямувати?
12. Що означає
поняття «створення умов» для
особистого руху учня,
власної ініціативи в
побудові свого життя?
13. Якими
рисами наділений учитель,
який виховує вільну
людину ?
14. Вільнодумство
і творчість учителя.
Чи є спільне
у цих поняттях ?
15. Чи можна перевірити
загальнокультурний рівень учителя
за формальними критеріями,
чи ще щось інше?
Запропонуйте свій варіант.
16. Для яких учителів
використовують набір чітких
критеріїв? До кого
застосовують формальну перевірку ?
17. Чи не заважають
залагодженій роботі колективу
вчителів неформальні стосунки
окремих педагогів з
дітьми, колегами, керівництвом?
Чи допустимо це ?
18. Що
означає вираз: «Учитель
гідний довіри» ?
19. Самоорганізація – прогрес чи
хаос ?
20. Чи не постраждають
при самоорганізації:
-
матеріальна база
школи
-
рівень знань
-
культура вільного
учня?
21. Від чого залежить
авторитет педагога:
- від любові
до учнів
- від рівня
його знань
- від уміння
бути в авангарді
суспільних подій
- від пристосованості до
вимог
- від свободо мислення
22. Намалюйте
узагальнюючий словесний портрет
сучасного учителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар