середа, 8 лютого 2017 р.

Як реагувати на неадекватну поведінку учнів


Правило 1.
Навчіться акцентувати увагу на вчинках (поведінці), а не на особистості учня.
Правило 2.
Зробіть щось із своїми негативними емоціями, контролюйте їх.
Правило 3.
Не посилюйте напруження ситуації:
·    не підвищуйте голос;
·    не вимовляйте фразу на кшталт «Учитель поки що я»;
·    не використовуйте такі пози та жести, які «тиснуть»;
·    не використовуйте принизливих, образливих слів;
·    не дійте, як начальник;
·    не читайте моралі;
·    не робіть узагальнення на зразок «Ви всі однакові»;
·    не присікуйтесь;
·    не дражніть учнів;
·    не порівнюйте одного учня з іншим.
Правило 4. Обговоріть вчинок згодом.
Правило 5. Дозвольте учневі зберегти «обличчя».
Правило 6. Демонструйте моделі неагресивної поведінки.
Правило 7. Відкладіть на потім дисциплінарні заходи.
Правило 8. Використайте в момент конфронтації одну з миротворчих акцій.

Виховання учнів відкладіть на той час, коли ви будете цілком спокійні.

Я хочу вас навчити ... Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
(... спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
·    Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
·    Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.

Техніка схвалення (до класу)
·    Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
·    Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
·    Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
·    Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.

Техніка спонукання (до класу)
·    А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
·    Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.

Комбінація технік надихання-схвалення.
·    Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
·    Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.

Комбінація технік надихання спонукання
·    Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.

Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)
·    Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.
Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.



Немає коментарів:

Дописати коментар