субота, 10 січня 2015 р.

Стан роботи з громадсько-патріотичного виховання


Патріотизм – це високий обов’язок. Кожного педагога. Кожного учня.

Якщо буде світло в душі, буде краса в людини,
 Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі,
 Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації,
 Якщо є порядок у нації, буде мир у світі.

 Найголовнішою проблемою в усі часи і для всіх народів була і залишається проблема виховання.
 Дитина народжується як чистий аркуш паперу. Минає час, і на ньому з’являються рядки – думки, почуття, риси характеру та вчинки, а іноді – помилки й недоліки… Звичайно, доброта, чуйність, патріотизм, егоїзм чи боягузство не народжуються разом з людиною. Все це виховується.
  Відповідно Закону України «Про загальну середню освіту» (стаття 5) виховання громадянина має бути спрямованим передусім на розвиток патріотизму, любові до свого народу, до України.
   У сучасних суспільно-політичних умовах, коли Україна ціною життя Героїв Небесної Сотні, зусиллями українських військових, добровольців, волонтерів відстоює свободу і територіальну цілісність, пріоритетного значення набуває патріотичне виховання дітей.
  Події останніх місяців дають підстави стверджувати, що переважна більшість громадян України, серед яких є і діти, і молодь, виявили високу патріотичну свідомість та міцну громадянську позицію. Це є свідченням системної виховної роботи педагогічних колективів навчальних закладів. Тому одним із найважливіших завдань педагогів є продовження роботи з формування у дітей та молоді громадянських якостей, розуміння приналежності до Українського народу.
  Патріотичне виховання має наскрізно пронізувати весь навчально-виховний, органічно поєднувати національне, громадянське, моральне, родинно-сімейне, естетичне, правове, екологічне, фізичне, трудове виховання, базуватися на національній історії, знанні та відстоюванні своїх прав, виконанні конституційних і громадянських обов’язків, відповідальності за власне майбутнє, добробут та долю країни.


Немає коментарів:

Дописати коментар